برگزاری سومین ضیافت افطار خیرین و واقفین دانشگاه تهران

سومین ضیافت افطار خیرین و واقفین دانشگاه تهران با حضور رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه، خیرین، کارکنان و دانشجویان و اعضای هیئت مدیره بنیاد حامیان دانشگاه تهران در محل باشگاه دانشجویان به مدت 3 شب و در روزهای 22 خرداد، 1 تیر و 9 تیر ماه 1395 با حمایت بنیاد فرهنگی مصلی نژاد برگزارشد.

 آقای ابراهیم جمیلی رئیس خانه اقتصاد ایران، رئیس هیئت مدیره گروه صنعتی معدنی زرین، رئیس هیئت امنا بنیاد نیکوکاری جمیلی و یکی از خیرین دانشگاه تهران با اشاره به خاطرات دوران کودکی و جوانی خود گفت: اولین باری که به دانشگاه تهران آمدم برای امتحان اعزام به خارج بود که قبول شدم، اما به دلیل مصادف شدن با انقلاب اسلامی ایران به خارج نرفتم و در کشور شروع به کار تولیدی کردم و تولیدکننده شدم و بعد از آن عضو هیئت مدیره اتاق بارزگانی ایران شدم و دو دوره نیز هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی ایران بودم. رئیس هیئت‌مدیره گروه صنعتی زرین در ادامه گفت: ” عید سال 1386 به رسم معمول هر سال به دیدار آقای دکتر مصلی‌نژاد رفتم و در این دیدار، ایشان پیشنهاد تاسیس یک بنیاد نیکوکاری را به بنده دادند و با اینکه در آن زمان وضع مالی مساعدی نداشتم با نیت خیر تصمیم به تاسیس بنیاد نیکوکاری جمیلی گرفتم و در 13 آبان همان سال بنیاد را در شهر زادگاهم زنجان ثبت کردم”. رئیس هیئت امنا بنیاد نیکوکاری جمیلی گفت: در تمام عمر شصت ساله‌ام، هیچ افتخاری بالاتر از یادگیری کار خیر وجود ندارد. در تمام این سال‌ها نیز از راهنمایی‌های دکتر مصلی‌نژاد استفاده کرده‌ام، در حال حاضر بنیاد نیکوکاری جمیلی 800 نفر را تحت پوشش دارد که از این تعداد حدود 400 نفر دانشجو و حدود 400 نفر نیز دانش آموزند و با 200 دانشجوی بورسیه دانشگاه تهران تعداد 1000 نفر تحت پوشش بنیاد نیکوکاری جمیلی قرار دارند.”

مهندس جمیلی در پایان افزود: “من امروز اگر نتوانستم از آقای قلم‌چی سبقت بگیرم اصلاً خجالت نمی‌کشم توانمندی آقای قلم‌چی پانصد نفر بوده است و من 200 نفر، اما با این 200 نفر دانشجوی بورسیه تاکنون 1000 نفر تحت پوشش بنیاد نیکوکاری قرار دارند و من به نیتی که داشتم رسیدم.”

 ضیافت افطاری ویژه دانشجویان بورسیه بنیاد به اهتمام بنیاد فرهنگی مصلی‌نژاد، اول تیر ماه 1395 در باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران برگزار شد. در این ضیافت بیش از 500 دانشجوی بورسیه و اعضای کانون‌های دانشجویی، دکتر نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه، اعضای هیئت‌رئیسه دانشگاه، اعضای هیئت‌مدیره بنیاد حامیان و جمعی از خیرین و واقفین دانشگاه تهران حضور داشتند. شایان ذکر است، امور اجرائی این ضیافت با همیاری دانشجویان داوطلب و اجرای آقای کاکلی نماینده دانشجویان داوطلب صورت‌گرفت.

منبع: بنیاد حامیان دانشگاه تهران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *