دومین بورس تحصیلی بنیاد دانشگاه تهران با حمایت مالی بنیاد نیکوکاری جمیلی

در پانزدهمین جلسه هیات مدیره بنیاد دانشگاه تهران که با حضور آقای مهندس ابراهیم جمیلی رئیس هیات امنا بنیاد نیکوکاری جمیلی برگزار شد، ایشان در خصوص بورسیه نمودن 200 نفر از دانشجویان مستعد دانشگاه تهران به مبلغ 200 هزار تومان به مدت ده ماه در سال و پرداخت مبلغ 100 میلیون تومان به صندوق قرض الحسنه بنیاد دانشگاه اعلام آمادگی نمودند مقرر گردید در خصوص راه اندازی و اجرایی نمودن این بورس، تفاهم نامه ای تنظیم و به امضا برسد.

جناب آقای مهندس جمیلی رییس خانه اقتصاد ایران با حضور در سومین جشنواره خیرین و واقفین دانشگاه تهران حمایت مالی بنیاد نیکوکاری جمیلی در خصوص اعطای بورس تحصیلی را اعلام نمودند.

لازم به ذکر است بنیاد نیکوکاری جمیلی حمایت از دانش آموزان و علاقه مندان به ادامه تحصیل را از پایین ترین مقطع یعنی دوره ابتدایی تا بالاترین مقطع یعنی دکترا بر عهده دارد. این بنیاد از سال 1386 در قالب یک بنیاد غیرانتفاعی – غیر دولتی با انگیزه بالای کمک به همنوع در امور تحصیلی و آموزشی فعالیت همه جانبه خود را در جهت حمایت از ادامه تحصیل دانش آموزان و دانشجویان و علاقه مندان به ادامه تحصیل آغاز نمود. در 7 سال فعالیت، بنیاد با بهره گیری از برنامه ریزی های صحیح به یکی از موسسات خیریه تحصیلی مطرح تبدیل گردیده است.

ویژه نامه بنیاد دانشگاه تهران – بهار 1395

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *